dinsdag 29 januari 2013

wybertjes

Ik ben eruit! 
Op het muurtje in onze gang komt een mooie print 
met letters en wiebertjes. 
De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van grafische patronen.
Op pinterest heb ik een board gemaakt met allerlei 
mooie patronen, letters en andere mooie prints.
Ik dacht dat ik fan was van zwart-wit patronen 
maar zo te merken zit er toch veel kleur bij.

De patronen van Ferm Living en Orla Kiely vind ik helemaal geweldig.
Ik heb laatst voor mijn jongste dochter een mooi boekje over kleuren van Orla Kiely gegeven.
Als jongste van vier dreigt er natuurlijk het gevaar dat je je hele leven met de afdankertjes moet doen van je oudere zussen. Dus ik dacht " nu krijg je eens een echt stylisch verantwoord boekje".


De platen in het boekje zijn erg mooi!
Dus we kunnen beginnen aan een stylisch verantwoorde opvoeding.

Nu aan de slag met het muurtje in de gang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten