maandag 15 april 2013

Things I love

Waar hou jij van?
Welke dingen vind jij mooi?
Om te doen..
Om te eten..
In je huis..

Waar hou ik van?
Van dans. Om naar te kijken..
Geweldig om te zien en te merken hoe dansers een gevoel,
een sfeer over kunnen brengen bij de kijkers.
Vooral fan ben ik van het Scapino ballet. 
Zij combineren modern met traditioneel
met vaak een rauw randje aan de dansvoorstelling. 

Ik hou van helemaal witte interieurs.
Misschien met vier kleine kinderen inclusief hun bezittingen
meer een wens van mij?

Of juist een huis bomvol kleur en gevonden voorwerpen..
Of een heel strak zwart wit palet.




Ik ben gek op mooie kinderboeken.
Met getekende illustraties.
Bijvoorbeeld van Marit Tornqvist.

Ik hou van de mix van nieuw met oud in je huis.
Mooi design, simpel puur en eerlijk.
Gemixt met flea market spullen geeft dat een mooie spanning in je interieur.



Things I love is een boek geschreven door Megan Morton interieurstyliste. Megan beschrijft op een humoristische en eigenwijze manier haar kijk op de dingen waar zij van houdt. Ze laat je zien hoe jij je huis met dingen kan vullen waar jij van houdt. 



Er zitten mooie kaarten in om te versturen en het staat vol met praktische tips.
Kijk daar houden wij van! 
En wat zijn de dingen waar jij van houdt?

(foto's in kleur zijn allemaal van Megan Morton)



1 opmerking:

  1. Hoi Corrie, leuk om te zien waar je van houd. Ik vind het een mooie stijl,en met accessoires kun je altijd weer snel een andere sfeer neerzettten vooral met een witte basis.
    Dat laat je hier zien met de laatste foto.
    Ik heb soms ook van die buien, de ene keer wil ik iets heel rustig, en dan weer heel kleurrijk.
    Dat heb ik ook met mijn kleding.
    fijne week,groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen