donderdag 11 april 2013

Review

Ken je het ontwerperslabel Vij5? 
Ik vind hun producten erg mooi!
Ze zijn stuk voor stuk eenvoudig, strak van ontwerp en ook mooi om te zien.
Arjan van Raadshooven en Anieke Branderhorst zitten achter het ontwerplabel Vij5. Zij ontwerpen de basis van de productcollectie. Daarnaast wordt er samenwerking gezocht met andere jonge ontwerpers.

De producten van Vij5 zijn allemaal gemaakt van pure eerlijke materialen. 







Bijvoorbeeld de tafelconfetti. Ik wordt er al vrolijk van als ik de naam hoor!


Een mooi idee en het lijkt mij geweldig leuk staan op tafel!
Het product is helemaal gemaakt van restmateriaal. Per keer kunnen dus de kleuren van de tapijtresten en de stiksels verschillen.

Of deze; het magnetische strokenbehang. Een combi van oud vintage behang en magnetische verf. Je krijgt een mooi patchwerk op de muur wat op zich al een aandachtstrekker is. En je kan het ook gebruiken als magneetbord. Moet je er natuurlijk niet teveel ophangen anders zie je niets meer van het behang!




De Flex vaas vind ik ook echt passen bij de Hollandse nuchterheid en praktische inslag. Het is een vaas met drie verschillende opzetstukken. De sluiting lijkt op die van een weckpot. Een vaas met drie mogelijkheden geschikt voor drie verschillende soorten boeketten!


Source: dezeen.com via Fernanda on Pinterest


Neem maar eens een kijkje op hun site om al hun producten te zien: www.vij5.nl
Vertel me voor welk product jij valt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten