maandag 11 maart 2013

dip dye

een van de trends die je nu veel ziet op
interieur en modegebied is de tie dye of
de dip dye.
Ik kreeg er in het begin allemaal beelden 
bij van vlekkerige t-shirts
waar je vroeger zelf met tie dye 
aan de slag ging 
met elastiekjes
en roeren in emmers 
met de vreemdste kleuren.
Het resultaat werd bij mij nooit echt mooi.
Niet echt mijn stijl.

Maar deze keer vond ik wel een
erg bijzonder en mooi exemplaar!
Een tafellaken Fold Unfold 
ontworpen door Margrethe Odgaard 
voor HAY.

(bron Pinterest)

In je interieur zie je steeds meer dip dye varianten.
Pootjes van stoelen,
oud servies,
mooie vazen...
door te dippen kan je een heel mooi effect krijgen
en een eyecatcher voor in je huis! 


Zoals deze leuke pootjes!

voor nog meer ideeën om te dippen in je interieur.

2 opmerkingen:

  1. ja vind ik ook! ik heb er thuis nog geen een maar bij de kringloop houd ik mijn ogen goed open ;-)

    BeantwoordenVerwijderen