dinsdag 12 maart 2013

Blog Boss Course

Ik vertelde al eerder dat ik een ecourse blogging volg
bij Holly Becker
Heel erg inspirerend om
met zoveel verschillende mensen in te loggen
contact te hebben.
Je leert je focussen in je blog,
wat je wilt bereiken met je blog
en vooral je hart en passie te volgen!

Hierdoor ben ik best vaak per week
achter de schermen bezig en
een nieuwe blog posten gebeurt dan wat minder vaak.
Zoals je misschien wel hebt gemerkt.
De komende tijd zullen er soms wat dingen op mijn blog
veranderen of er anders uit gaan zien.
Ik laat jullie even zien wat voor uitzicht ik heb als ik 
in mijn eigen werkkamer zit.
Ik kwam dit bordje en kopje tegen bij de kringloop.
Ik had het al eerder gezien toen was er ook nog een ander kopje bij
met oor...
maar ik liet het toch staan.
Het bleef in mijn hoofd hangen en toen ik weer bij de kringloop was
en het er nog steeds stond
nam ik het deze keer wel mee.
Het kopje ziet er wat sneu uit zonder oor en met een stukje ervan af.
Maar ach voor 50 cent kreeg ik hem mee.
Een handig setje voor lunchpauzes of tussendoor breaks!



Wat ik tussendoor de afgelopen week ook heb gedaan is
een aantal voorwerpen gedip dyed in fluo verf.
Zie hier het resultaat.
Op het bestek blijft de verf wat minder goed 'hangen' 
maar de kitscherige pot is flink opgeknapt.

 

Een van de dingen naar aanleiding van de ecourse BlogBoss
die ik jullie in ieder geval wil tippen zijn
twee hele mooie en interessante blogs die ik tegenkwam.
Kijk eens op 
van Wendy.
Een blog met super mooie foto's waar ik altijd
verlekkerd naar kijk.

De blog van Kiki
is ook een van mijn favorieten.
Zij is student en volgt een studie op interieurgebied.
Haar blog vind ik heel verrassend van opzet
en ook heel inspirerend!
#blogboss

Veel inspiratieplezier en hopelijk
tot snel weer!



2 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk, zo'n ecourse... ben erg nieuwsgierig! (en benieuwd naar al je veranderingen) Veel succes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Corrie, wat leuk. Dank je wel!

    Heel veel plezier en succes met BYW, we komen elkaar vast nog wel een keertje tegen in het forum :)

    Groet, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen